تنگ کردن واژن

تنگ کردن واژن در شیراز

ما در این نوشتار می خواهیم تا در مورد تنگ کردن واژن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم اما قبل از توضیح باید اشاره کنیم که داشتن یک رابطه خوب و  لذت بخش تاثیر بسیار زیادی بر روابط زوجین و استحکام بنیان خانواده دارد.  گاهی به دلایلی همچون زایمان های مکرر، بارداری های متعدد، چاقی و مواردی واژن استحکام اولیه خود را از دست می دهد از همین رو امروزه روش های مختلفی وجود دارد تا بتوان هر گونه اختلال در ناحیه تناسلی بانوان را برطرف کرد. در ادامه بهترین راهکار درمان مطرح می شود. اگر شما هم  دچار این مشکل هستید و از مطرح کردن آن خجالت زده می شوید، توصیه می کنیم ادامه مطلب را مطالعه کنید.

فواید تنگ کردن واژن

فواید تنگ کردن واژن

تنگ کردن واژن به روش های مختلفی چون تنگ کردن واژن با نخ، تنگ کردن واژن با لیزر مونالیزا تاچ و تنگ کردن به روش جراحی انجام داده می شود که برای هر فردی بسته به شرایطی که دارد یکی از روش ها استفاده می شود.

توجه داشته باشید که استفاده از این روش فواید بسیار زیادی را به همراه دارد که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

علاوه بر تمامی موارد گفته شده باید اشاره کنیم که تنگ کردن واژن از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است که با رعایت درست مراقبت های بعد از عمل می توان آن را افزایش داد.

کاندیدای مناسب برای تنگ کردن واژن چه افرادی هستند ؟

این جراحی محدودیت سنی خاصی ندارد، اما می تواند راهکار مناسبی برای افرادی باشد که به دلیل زایمان های زیاد دچار شلی و افتادگی واژن شده اند پس باید اشاره کنیم که زایمان های مکرر یکی از دلایل اصلی گشادی واژن محسوب می گردد.

البته بالا رفتن سن نیز  سبب تغییر در حالت این ناحیه می شود که مهم ترین دلیلآن کم یا قطه کلاژن سازی پوست است و همین موضوع به مروز زمان باعث از بین رفتن قوام پوست می شود.

علاوه بر تمامی موارد گفته شده داشتن سلامت کامل جسمانی جزء مهم ترین شرایط برای ین عمل به شمار می رود پس اگر بیماری یا مشکل خاصی دارید حتما در جلسه مشاوره به پزشک خود اطلاع دهید.

دقت داشته باشید که دکتر شهناز پوربرفه ای با کمک روش های مختلف می توانند  تمام  عوارض ناشی از سن را با روش های نوین کنترل کند.

روش های مختلف تنگ گردن واژن

تنگ کردن واژن به روش های مختلفی انجام داده می شود که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✳️ لیزر

استفاده از لیزر یکی از بهترین و موثر ترین روش ها برای رفع شلی و افتادگی واژن است؛ چرا که کاملا غیر تهاجمی بوده و خطر یا عارضه خاصی را برای فرد به همراه نخواهد داشت.

استفاده از این روش به گونه ای است که لیزر با افزایش جربان خون باعث تحریک رشد کلاژن و افزایش حالت کشسانی واژن می شود.

✳️ جراحی

جراحی هم یکی دیگر از روش های تنگ کردن واژن است که جراح برش های را در ناحیه واژن ایجاد می کند و با برداشت پوست های اضافه این ناحیه باعث تنگ کردن کانال واژن می شود.

دقت داشته باشید که جراحی با توجه به مزایای زیادی که به همراه دارد در مقابل هم عوارضی را به همراه دارد که شامل ایجاد درد، عفونتو خونریزی می شود پس با توجه با توجه به این موضوع حتما زیر نظر دکتر شهناز پور برفه ای بهترین متخصص زنان در شیراز این کار را انجام دهید تا نتیجه مطلوبی را هم دریافت نمایید.

سوالات متداول

آیا گشادی واژن عوارضی هم به همراه دارد؟

از مهم ترین عوارض گشادی واژن می توان به بروز عفونت اشاره کرد که با باز شدن دهانه رحم  امکان انتقال میکروب به بدن را افزایش می دهد که بروز چنین مشکلی خصوصا بعد از زایمان طبیعی بیشتر مشاهده می شود. از دیگر عوارض گشادی واژن می توان به تاثیر منفی بر روابط جنسی اشاره کرد که این امر می تواند سبب  تضعیف روحیه و اعتماد به نفس در فرد گردد. توصیه می شود اگر هر یک از مشکلات ذکر شده را دارید با یک متخصص زنان مشورت کنید.

آیا تنگ کردن واژن برای تمامی خانم ها امکان پذیر است؟

در گذشته انجام این روش با هدف درمان مشکلات این ناحیه انجام داده می شد ولی امروزه آن را برای زیبایی ناحیه تناسلی انجام می دهند از همین رو خانم هایی که گشادی و افتادگی واژن دارند بهترین و مناسب ترین روش درمانی برای آن ها است ولی توجه داشته باشید که دختران باکره یا آن هایی که بیماری دارند به هیچ عنوان نباید از این روش استفاده کنند.

درنهایت….

ما در این نوشتار مطالبی را در مورد تنگ کردن واژن در اختیار شما قرار دادیم همانظور که خواندید این روش علاوه بر درمان برای زیبایی ناحیه تناسلی هم کاربرد دارد ولی دقت داشته باشید که حتما زیر نظر یک پزشک با تجربه انجام دهید تا نتیجه مطلوبی را هم دریافت نمایید.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + هشت =