سفید کردن واژن

سفید کردن واژن در شیراز

رنگ ناحیه تناسلی در هر خانم متفاوت است. به طور کلی رنگ طبیعی واژن به دلایل مختلفی در طول زمان ممکن است تغییر پیدا کند. بسیاری از خانم ها به دلیل تغییر رنگ و تیرگی در ناحیه واژن به دنبال راه هایی برای رفع این مشکل و سفید کردن واژن هستند. در ادامه به روش های سفید کردن واژن در شیراز و رفع تیرگی واژن می پردازیم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

دریافت مشاوره رایگان برای سفید کردن واژن و ناحیه تناسلی بانوان در شیراز


از طریق فرم زیر سوالات خود را درباره روش درمان سفید کردن واژن با دکتر شهناز پوربرفه ای، متخصص زنان زایمان نازایی در شیراز در میان بگذارید.

نام و نام خانوادگی
شماره موبایل
شماره شما با موفقیت ثبت شد!
لطفا مجددا شماره تلفن خود را وارد کنید.

تیرگی واژن

تیرگی واژن موجب نگرانی بسیاری از خانم ها که نسبت به زیبایی ظاهریشان حساسند شده است و اعتماد به نفس روابط جنسی آن ها را پایین می آورد. با علم پزشکی می توانند نگرانی های خود در مورد تیرگی واژن را برطرف کنند و به زیبایی و جذابیت ظاهری خود اضافه کنند.

روشن سازی واژن که به آن روش های سفید کننده واژن یا سفید کننده واژن نیز گفته می شود ، با هدف از بین بردن دائمی بافت های رنگ تیره از طریق لیزر در نواحی مورد نظر انجام می شود. این یک روش بسیار محبوب در کل جهان شده است. برخی از کرم های سفید کننده پوست در بازار موجود است ، با این حال ، از آنجا که ممکن است باعث تحریک پوست و واکنش های آلرژیک شوند ، درمان با لیزر بیشتر از کرم ها ترجیح داده می شود.

دلایلی که موجب تیرگی واژن می شود چیست؟

عوامل مختلفی وجود دارد که ممکن است در هیپرپیگمانتاسیون واژن نقش داشته باشد. این عوامل عبارتند از:

  • ژنتیک: به صورت ژنتیکی پوست برخی افراد در قسمت های مختلف تیره تر است که واژن از جمله این مناطق محسوب می شود.
  • بالارفتن سن: با افزایش سن به علت تغییرات هورمونی واژن دچار تیرگی می شود.
  • اگر ناحیه تناسلی مرطوب بماند موجب تیرگی آن ناحیه می شود.
  • پوشیدن لباس های زیر تنگ و غیر نخی که موجب عرق می شود.
  • برخی حرکات ورزشی پوست ناحیه تناسلی را ساییده می کند.
  • تغییرات هورمونی مانند افزایش هورمون انسولین که در اثر بارداری یا برخی بیماری های خاص ایجاد می شود.
  • برخی عفونت های باکتریایی موجب تیرگی واژن می شود.
  • بانوانی که نژادهایی با پوست تیره دارند.
  • تیغ زدن و تراشیدن مداوم ناحیه تناسلی
  • برخی ویتامین ها و مواد معدنی در بدن ضروری هستند و کمبود آن ها موجب تیرگی ناحیه واژن می شود.
  • اگر ملاتونین در واژن بیش ازحد معمول تولید شود موجب تیرگی ناحیه تناسلی می شود.
  • سندروم تخمدان پلی کیستیک موجب تیرگی واژن می شود.
  • استفاده از بعضی کرم ها، صابون ها، شامپوهای بدن و دیگر محصولات بهداشتی
  • وجود بیماری های پوستی واژن مانند عفونت ها و یا قارچ ها

سفید کردن واژن به چه معناست؟

سفید کردن واژن به منظور تغییر رنگ ناحیه تناسلی و روشن شدن این ناحیه صورت می گیرد. که در این عمل رنگ لب های واژن با پوست اطراف آن یک رنگ می شود. در این روش رنگدانه های ملانین در ناحیه هایی که پوست دچار تیرگی می باشد کاهش پیدا می کند.روش های مختلفی برای سفید کردن واژن در شیراز وجود دارد. که در ادامه آن ها را بیان می کنیم.

مزایای سفید کردن واژن

انواع روش های سفید کردن واژن

سفید کردن واژن با روش های مختلفی انجام می شود که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

سفید کردن واژن با کربوکسی تراپی

در این روش از تزریق گاز دی اکسید کربن در زیر پوست ناحیه تناسلی استفاده می شود.دی اکسید کربن باعث بهبود خون رسانی، جوانسازی و کلاژن سازی در ناحیه واژن می شود. همچنین کربوکسی تراپی باعث روشن شدن ناحیه تناسلی می شود.

سفید کردن واژن با لیزر

روشن شدن واژن با لیزر درمانی لگن، مقعد، پرینه، قسمت داخلی تنگ و واژن خارجی را هدف قرار می دهد تا رنگ پوست را روشن کند. درمان نیازی به بیهوشی عمومی ندارد. درمان ها معمولاً حدود 30 دقیقه طول می کشد. بیماران نباید 3 روز قبل از کرم استفاده کنند، ناحیه را تراشیده و یا وارد سیستم آفتاب شوند. درمان های سفید کننده واژن یا مقعد با دستگاه های لیزر مورد تأیید FDA انجام می شود. دستگاه لیزر بسته به نیاز افراد قابل تنظیم است. دوز مناسب پرتو به لب داخلی و خارجی، ناحیه مقعد، واژن و نواحی ولو اعمال می شود. بسته به نیاز بیماران، برنامه می تواند طی 1-3 جلسه تکمیل شود.

چند روز اول پس از درمان، بیماران نباید هیچ لباس تنگ و مصنوعی بپوشند. استفاده از لباسهای گشاد و اطمینان از بهداشت ناحیه تناسلی توصیه می شود.

برای سفید کردن واژن چه کار باید کرد؟

ناحیه تناسلی در برخی از افراد نسبت به نواحی دیگر بدن شان تیره تر است و آن ها به دنبال روش هایی کارآمد برای روشن کردن این نواحی از بدن خود می باشند تا جذاب تر و زیبا تر به نظر برسند.

از جمله کارهایی که برای روشن سازی ناحیه تناسلی می توان انجام داد عبارتند از:

  • سفید کردن واژن با صابون: این صابون ها با داشتن مواد شیمیایی در داخل خود موجب به هم خوردن تعادل ph واژن می شوند.
  • روشن کردن ناحیه تناسلی با استفاده از کرم های موضعی شیمیایی و گیاهی : که برخی از آن ها دارای عوارض پوستی ناخوشایند است و نتایج زودگذر را به دنبال دارد.
  • رفع تیرگی واژن با لیزر

هر یک از روش های ذکر شده دارای مزایا و معایب مختلف است ولی در میان این روش ها روز به روز به طرفداران روشن کردن واژن از طریق لیزر افزوده تر می شود.

هزینه روشن سازی واژن

 بهترین روش روشن سازی واژن چیست؟

پزشک با توجه به شرایط بیمار بهترین روش را برای رفع تیرگی واژن انتخاب می کند. به طور کلی امروزه بهترین و رایج ترین روش برای رفع تیرگی ناحیه تناسلی استفاده از لیزر می باشد.

روشن سازی واژن با لیزر مونالیزا یک روش جدید و موثر برای درمان تیرگی ناحیه واژن است. این روش را با نام لیزر بلیچینگ نیز می شناسند. این روش یک عمل سرپایی و بدون درد بوده که هر جلسه آن برای از بین بردن تیرگی واژن حدود ۱۰ دقیقه به طول می انجامد. تعداد جلسات برای نتیجه بهتر بستگی به میزان تیرگی واژن و نظر پزشک متخصص دارد.

تیرگی ناحیه تناسلی به دلیل غلظت بالای ملانین زیر لایه اپیدرم در آن ناحیه است. با استفاده از لیزرمونالیزاتاچ با هندپیس whitening ، لایه اپیدرم در این ناحیه تیرگی واژن برداشته می شود. از بین بردن تیرگی واژن توسط لیزر درمانی با کمترین عوارض می باشد.

چگونه فناوری لیزر باعث روشن شدن پوست می شود؟

سلولهای ملانوسیت موجود در پوست رنگدانه ملانین ترشح می کنند. این رنگدانه باعث تیره شدن پوست و ایجاد رنگدانه بیش از حد می شود. اشعه لیزر سلولهای ملانوسیت را تجزیه کرده و از تولید ملانین جلوگیری می کند. بنابراین ، پوست پس از درمان سفیدتر و صاف می شود. قبل از هرکاری متخصص بر روی موضع از کرم بی حس کننده استفاده می کند تا بیمار احساس درد نکند. سپس اشعه ی لیزر را به پوست می تاباند و باعث از بین بردن رنگدانه های پوستی ملانین و روشن شدن پوست می شود.

مزایای سفید کردن واژن با لیزر

  • غیر تهاجمی بودن روش لیزر
  • نتیجه گیری سریع
  • مدت زمان درمانی بسیار کوتاه
  • نتیجه قابل توجه و بلند مدت که علاوه بر روشن شدن پوست باعث جوانسازی پوست نیز می شود.

عوارض سفید کردن واژن با لیزر

لیزر یکی از بی خطرترین و ایمن ترین روش های روشن سازی واژن می باشد. از این رو این روش دارای عارضه خاصی نمی باشد. از عارضه های کوتاه مدت و موقت این روش می توان به احساس سوزش و درد بعد از آن اشاره کرد که این عارضه کاملا طبیعی است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

سفید کردن واژن

مراقبت های پس از انجام لیزر به منظور روشن سازی واژن

برای بهبودی و نتیجه گیری بهتر از روشن سازی واژن به وسیله لیزر بهتر است برخی مراقبت ها انجام گیرد. این مراقبت ها عبارتند از:

  • به مدت 2 الی 4 روز ناحیه تناسلی را تمیز و خشک نگه دارید.
  • ممکن است تا چند روز احساس سوزش و درد داشته باشید که با مصرف آنتی بیوتیک می توانید از آن بکاهید.
  • تا 10 روز بعد از درمان از فعالیت های ورزشی خودداری کنید.

هزینه سفید کردن واژن

هزینه سفید کردن واژن در شیراز بسته به حاد بودن مشکل، نوع درمان پیشنهادی و تخصص پزشک متفاوت می باشد. به منظور اطلاع دقیق از هزینه ها ضروری است که به متخصص زنان در شیراز مراجعه شود.

سخن پایانی


ناحیه تناسلی بانوان یکی از مهم ترین عضوهای بدن هر خانمی می باشد و تغییر رنگ در این ناحیه ممکن است برای اغلب بانوان ایجاد ناراحتی می کند. اما امروزه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها می توان این مشکل را درمان کرد. همانطور که در این مقاله گفته شد یکی از رایج ترین روش های روشن سازی واژن استفاده از لیزر است.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =